Changed: optimizations for PCH

This commit is contained in:
kervala 2010-07-10 15:23:19 +02:00
parent 6a77b73cd8
commit d49ff11325

View file

@ -39,54 +39,67 @@
#include <nel/misc/common.h>
#include <nel/misc/debug.h>
#include <nel/misc/stream.h>
#include <nel/misc/time_nl.h>
#include <nel/misc/vector.h>
#include <nel/misc/matrix.h>
#include <nel/misc/path.h>
#include <nel/misc/rgba.h>
#include <nel/misc/log.h>
#include <nel/misc/bit_mem_stream.h>
#include <nel/misc/mem_stream.h>
#include <nel/misc/sheet_id.h>
#include <nel/misc/command.h>
#include <nel/misc/variable.h>
#include <nel/misc/hierarchical_timer.h>
#include <nel/misc/algo.h>
#include <nel/misc/types_nl.h>
#include <nel/misc/bit_mem_stream.h>
#include <nel/misc/command.h>
#include <nel/misc/events.h>
#include <nel/misc/factory.h>
#include <nel/misc/file.h>
#include <nel/misc/random.h>
#include <nel/misc/string_mapper.h>
#include <nel/misc/smart_ptr.h>
#include <nel/misc/mouse_device.h>
#include <nel/misc/vectord.h>
#include <nel/misc/hierarchical_timer.h>
#include <nel/misc/i18n.h>
#include <nel/misc/i_xml.h>
#include <nel/misc/system_info.h>
#include <nel/misc/log.h>
#include <nel/misc/matrix.h>
#include <nel/misc/md5.h>
#include <nel/misc/mem_stream.h>
#include <nel/misc/mouse_device.h>
#include <nel/misc/path.h>
#include <nel/misc/polygon.h>
#include <nel/misc/progress_callback.h>
#include <nel/misc/random.h>
#include <nel/misc/rgba.h>
#include <nel/misc/sheet_id.h>
#include <nel/misc/smart_ptr.h>
#include <nel/misc/stream.h>
#include <nel/misc/string_conversion.h>
#include <nel/misc/string_mapper.h>
#include <nel/misc/system_info.h>
#include <nel/misc/system_utils.h>
#include <nel/misc/time_nl.h>
#include <nel/misc/types_nl.h>
#include <nel/misc/ucstring.h>
#include <nel/misc/variable.h>
#include <nel/misc/vector.h>
#include <nel/misc/vector_2f.h>
#include <nel/misc/vectord.h>
#include <nel/georges/u_form_loader.h>
#include <nel/georges/u_form.h>
#include <nel/3d/landscapeig_manager.h>
#include <nel/3d/texture_file.h>
#include <nel/3d/u_animation_set.h>
#include <nel/3d/u_bone.h>
#include <nel/3d/u_camera.h>
#include <nel/3d/u_driver.h>
#include <nel/3d/u_instance.h>
#include <nel/3d/u_instance_group.h>
#include <nel/3d/u_instance_material.h>
#include <nel/3d/u_landscape.h>
#include <nel/3d/u_material.h>
#include <nel/3d/u_particle_system_instance.h>
#include <nel/3d/u_particle_system_sound.h>
#include <nel/3d/u_animation_set.h>
#include <nel/3d/u_driver.h>
#include <nel/3d/u_text_context.h>
#include <nel/3d/u_scene.h>
#include <nel/3d/u_camera.h>
#include <nel/3d/u_visual_collision_manager.h>
#include <nel/3d/u_material.h>
#include <nel/3d/u_instance_group.h>
#include <nel/3d/u_instance.h>
#include <nel/3d/u_texture.h>
#include <nel/3d/u_transform.h>
#include <nel/3d/u_play_list.h>
#include <nel/3d/u_play_list_manager.h>
#include <nel/3d/u_scene.h>
#include <nel/3d/u_text_context.h>
#include <nel/3d/u_texture.h>
#include <nel/3d/u_transform.h>
#include <nel/3d/u_visual_collision_manager.h>
#include <nel/net/callback_client.h>
#include <nel/net/udp_sock.h>
#include <nel/net/email.h>
#include <nel/pacs/u_move_container.h>
#include <nel/pacs/u_global_retriever.h>