Créer un set de textures environnementales #1
Labels
No labels
Bug
CI/CD
Client
Documentation
Fonctionnalité
Graphisme
Interface
Leveldesign
Organisation
Sound design
SysAdmin
No milestone
No project
No assignees
1 participant
Notifications
Due date
No due date set.
Dependencies
No dependencies set.
Reference: Khaganat-games/khanat-client-3d-textures-library#1
Loading…
Reference in a new issue
No description provided.
Delete branch "%!s()"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
Un ensemble de textures environnementales devra être défini pour le décor, en relation avec le Lore du Khanat.
A minima, il faudra certainement concevoir :
Les types précis pourront être définis/adaptés selon le type d’environnement défini par le ticket khanat-client#10.
moved from khanat-client#17
marked this issue as related to khanat-client#10
mentioned in issue khanat-client#10
marked the checklist item de la terre as completed
marked the checklist item une zone rocailleuse as completed
marked the checklist item une zone rocailleuse as incomplete
marked the checklist item de l’herbe as completed
marked the checklist item une zone rocailleuse as completed
Ce premier batch de textures est suffisant le temps des tests.